5 magických slov, která vám přivedou nové zákazníky

Kouzelník vařící lektvar

Chtěl bych vám představit 5 magických slov, která přesvědčí vaši mysl.

 

Prvních z nich je TY nebo VY.

Když vám někdo poví, že má něco pro vás, tak určitě zbystříte, protože většina lidí na planetě přemýšlí o tom, co z toho bude mít. Takže záleží na tom, jak se prezentujeme, jestli je to samé já já já, nebo je naše komunikace postavená na tom, co to přinese vám – zákazníkovi.


Další slovo je ZDARMA

Pokud je něco zdarma, tak to určitě chcete. Třeba například v supermarketu, když hostesky prezentují určité zboží a dávají vám ho zdarma na vyzkoušení, tak si ho rádi vezmete a třeba si ho i koupíte, pokud vám bude chutnat. Už se cítíte trochu zavázaní. 
Je potřeba slovo zdarma používat s rozvahou, protože to může znehodnotit vaše služby, když je ho příliš. 
Většina lidí nerada riskuje a pouští se do nových věcí, ale pokud je daná věc zdarma, tak je to pro ně bez rizika.

 

Třetí je NOVÝ

Máme rádi novinky, čteme si, co se stalo nového. Nejčastěji takto zahajujeme konverzaci. „Čau, co je nového?“, „Slyšel jsi o tom novém filmu?“, „Víš, že Kabáti vydali nové CD?“ Jsme neskutečně zvědaví a zajímá nás, co je nového. Rozhodně se vyplatí vhodně zakomponovat slovo NOVÝ do vašeho marketingového sdělení.

 

NYNÍ nebo PRÁVĚ TEĎ

Nic nezabijí prodej tak, jako odkládání. Nejlépe funguje časová urgence. A pokud je nabídka omezená časem nebo počtem, tak lidé více nakupují. Ví to markeťáci, ví to supermarkety, proč by jinak dělali každý týden akci, když jim to tak skvěle funguje? Co vám zní lépe „kupujte“ nebo „kupujte nyní“? 

 

Poslední je TAJEMSTVÍ

Když vám někdo řekne, že má tajemství, tak to ve vás vzbudí zvědavost a budete ho chtít vědět. Doslova nastražíte uši a napnete všechnu pozornost, aby vám nic z daného tajemství neuteklo. Chceme mít přístup k něčemu, k čemu ostatní přístup nemají. Je to velmi mocné slovo a dokáže dělat doslova zázraky.

 

Příklad použití těchto magických slov

Co kdyby jste právě VY našli tajnou cestu, jak rapidně posunout své podnikání? Zavolejte mi nyní a zcela zdarma vám povím, jakou cestou se vydat. Nové příležitosti čekají právě na vás, stačí nyní kliknout na tlačítko níže.

Líbil se vám článek? Sdílejte jej.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

ZDARMA pro vás

Máte web?

A je vaší dobrou vizitkou?

Zdarma se podívám na váš web a navrhnu, co by se dalo zlepšit, aby vám neutíkali zákazníci.

Nemáte web?

Poradím, jak správně na tvorbu webu.

Praktické tipy pro profesionální webové stránky, které zaujmou na první pohled.